specjalista ds. administracji
Jest członkiem Zespołu do Spraw Administracji, gdzie pełni istotną rolę w wspieraniu
prawników w codziennych zadaniach administracyjnych. Jej główne obowiązki obejmują:
- Obsługę Asystencką: Odpowiedzialność za prowadzenie dokumentacji oraz tworzenie prostych pism.
Wspieranie zespołu prawników w codziennej pracy, szczególnie w kontaktach z
sądami i urzędami oraz realizacji innych zadań biurowych, co umożliwia sprawną i efektywną działalność naszej kancelarii.
- Zarządzanie procesami obiegu korespondencji: odpowiedzialność za właściwe nadawanie pism i dokumentów wysyłanych przez Kancelarię oraz rejestracja i digitalizacja dokumentów,
zapewniająca efektywne uruchamianie dalszych procesów i realizację zadań.
- Wsparcie Zespołu do Spraw Rodzinnych: Współpraca z zespołem zajmującym się sprawami
rodzinnymi, obejmująca przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz wsparcie w analizie spraw, co przyczynia się do efektywnego prowadzenia spraw rodzinnych.
Wróć do zespołu