Pełni kluczową rolę w naszym zespole odpowiadając za bieżące prowadzenie recepcji oraz zapewniając profesjonalne wsparcie administracyjne. W zakres jej codziennych obowiązków wchodzi:
- Prowadzenie Recepcji: Zarządzanie front desk-iem, przyjmowanie gości oraz obsługa klientów, dbanie o pierwsze wrażenie odwiedzających naszą kancelarię.
- Obsługa Spotkań i Centrali Telefonicznej: Koordynacja i organizacja spotkań, obsługa centrali
telefonicznej oraz zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych.
- Zarządzanie Korespondencją: Odpowiedzialność za właściwe nadawanie pism i dokumentów
wysyłanych przez Kancelarię.
- Dbałość o Wizerunek Kancelarii: Utrzymanie wysokiego standardu estetycznego i organizacyjnego recepcji oraz przestrzeni biurowych.
- Wsparcie Prawników: Wspieranie zespołu prawników w codziennej pracy, szczególnie w kontaktach z sądami i urzędami oraz realizacji innych zadań biurowych, co umożliwia sprawną i efektywną działalność naszej kancelarii.
Wróć do zespołu